miércoles, 14 de marzo de 2012

Últims dies de la preparació de la exposició

Estem a 3 dies de anar al MACBA! Avui dia estem preparant el mural amb el material que tenim per poder-lo exposar al Macba. Son proves que estem realitzant, on m'estic donant conta que des de el primer dia fins ara, el meu treball ha evolucionat molt respecte a las idees que tenia pensades des de un principi. Després de haver realitzat moltes proves, la idea que se hem va acudir era posar un mirall ja que com havia dit anteriorment , el que veiem es el que ens fa emocionant-se, o on la mirada es el reflexe del alma. Per això trobava que la idea del mirall era original, i on trobava que podia estar relacionada amb el meu treball. Ara tinc que trobar algun mirall , que sigui fàcil de transportar, de trobar i de penjar. La Anna Paredes m’havia donat la idea de unes safates que utilitzen els científics del centre per realitzar algun treball. Aquest tipus de material es el mes semblant que he trobat que s'assembli a un mirall. M'agradaria posar dos miralls al frontal del mural. Es a dir, com unes "pestanyes" que surtin de la paret. Ho faria amb una caixa de nevera gran, trauria un costat i ho penjaria. Després col·locaria las imatges al voltant. Encara no tinc del tot pensat com col·locar-les però en principi seria col·locar-les al voltant del mirall , a un altura de la persona. Després a baix de las imatges col·locaria un text relacionades amb elles.
 





No hay comentarios:

Publicar un comentario