martes, 27 de marzo de 2012

Valoració stage MACBA

No puc dir gaire cosa respecte al stage que hem tingut al MACBA, ja que la meva experiència ha allà ha estat curta. Sol vaig estar el primer dia, on vaig poder avançar el projecte i vaig tenir la oportunitat de fer uns dels tallers, el taller de sokurov.


Comentari taller de Sokurov

Aquest taller es un visionat de varies sales del MACBA , on hi han series militars de Aleksandr Sokurov.
El cineasta rus en els llargmetratges que ha realitzat que fins li han donat premis de ells, es centra en la història de la Rússia postsoviètica, on en algun mostra  figures com las de Hitler i Lenin.  Respecte als llargmetratges trobo que al ser en un únic idioma, es fan poc entenibles, tot i tenir una petita explicació al costat. Si hagues uns subtítols en varios idiomes o diferents auriculars amb els idiomes corresponents seria mes agradable de veurel’s. Respecte al contingut els trobo força interessants, i penso que va especialment dirigit al públic on disfruta i de veritat li agrada la historia.


Projecte

Respecte no puc dir gaire cosa, ja que per altres circumstancies , no he pogut acabar-lo de fer. El dilluns en el MACBA , tenia las fotografies , i tot el material necessari per fer el muntatge. La idea ja la tenia llesta. Vaig forrar la cartolina negre amb un paper platejat, vaig enganxarla a sobre amb un efecte arrugat. Ho vaig fer així, ja que després amb el mirall que volia col·locar contrastes. El mirall el tenia retallat a una mida dels ulls, es a a dir estret i ample. El volia col·locar a l'altura dels ulls de las persones, i a baix de aquest col·locar las imatges de las emocions que tenia. Dos de l'alegria, felicitat etc i unes altres dos de la tristesa , nostàlgia etc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario