martes, 6 de marzo de 2012

Exposició del projecte

Estem a una setmana de entregar el treball, i avui de dia tinc que pensar com col·locaré el treball al exposició del MACBA. Per una banda la proposta que tenia pensada per el video, la deixaré a banda i seguiré amb las fotografies com tenia pensat des de un principi. Deixaré de banda el vídeo ja que es molt complicat realitzar-lo, i en el MACBA sol hi ha un reproductor per tots els vídeos. Havia pensat que com el meu treball el mes important es que els receptors captin las visons i els sentiments que vui ensenyar, i així que es sentin identificats. Havia pensat en col·locar els ulls en horitzontal , col·locats aproximadament a la altura de els ulls de una persona. Amb el photshop havia pensat en , anar col·locant-los en una mida de 20 cm aproximadament i de llargada, depenent dels ulls que arribi a tenir. M'agradaria haver imprimit els ulls en paper de fotografia, però no es possible doncs ho faré en A3 amb la impresora poter amb paper normal. I per el text encara no ho tinc pensat, però segurament ho acabi fent-ho escrit a baix de las expressions o amb musica de fons. El text encara hauria de pensar com acabar-ho de fer.

 Dimarts faré la prova de imprimir el muntatge que haure realitzat. Perquè així dimarts començarem a provar com queda exposat.  En principi faré com un colaix amb tots els ulls, però m'agradaria fer mes expressions per tenir mes varietat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario